Civil Aviation Training

information about Civil Aviation

Civil Aviation Training

information about Civil Aviation

۳ مطلب توسط «علی کلیدری» ثبت شده است

۱۹
آبان
۹۲

رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری معارفه شد

مراسم معارفه دکتر علیرضا جهانگیریان به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در جلسه چهارشنبه هفته گذشته هیئت وزیران، دکترعلیرضا جهانگیریان به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شد.
درمراسم تودیع کاپیتان پهلوانی رئیس سابق و معارفه دکتر علیرضا جهانگیریان رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری،  قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، حضور داشتند.

منبع:cao.ir

  • علی کلیدری
۱۹
آبان
۹۲

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد

دکتر علیرضا جهانگیریان با تصویب هیات وزیران رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در جلسه روز چهارشنبه هیئت وزیران، دکتر علیرضا جهانگیریان به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شد.
گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان هواپیمایی کشوری طی روزهای آینده برگزار می شود.

منبع:cao.ir


  • علی کلیدری
۲۳
مهر
۹۲

مهماندار هواپیما


مهمان که از خانه می رود؛ نفس صاحبخانه سرجایش برمی گردد. خیلی ها این موقع یک نفس عمیق می کشند و می گویند خدا را شکر که بخوبی و سلامتی گذشت. در حقیقت هر چقدر هم که مهمان حبیب خدا باشد، مهمانداری برای هر میزبانی کار سختی است. همه چیز باید مرتب باشد و در عین حال ادب و احترام رعایت شود. حالا همه اینها را کنار این بگذارید که مهمان و میزبان نه روی زمین که در آسمان ها باشند. اینجاست که باید شغل مهمانداری هواپیما را یکی از مشاغل سخت به حساب آورد.

  • علی کلیدری